máj 03 2009

Elhagyott ezért a pasijának ugrasztottam egy kutyát

Az első bejegyzéshez nem fűzök még hozzá semmit. Várom a reakciókat és a döntést. Bűnös vagy ártatlan?

Nem is tudom hogyan kezdjem. Régi történet de már nagyon régóta nyomja a lelkem.3 éve történt mikor életem első nagy szerelmével jártam, picit későnérő tipus vagyok talán ezért is bosszultam meg ennyire. Már egy kerek éve jártunk , ő volt az a nő aki 21 éves koromben elvette a szüzességem (férfi létemre, mondtam h későn érek). Voltak problémáink, de úgy éreztem minden áthidalható. Egyszer mikor náluk voltunk közülte velem, hogy már nem érez ugyanúgy irántam mint ahogy eddig.

Ekkor még nem éreztem át a mondatai súlyát, talán azért is mert kicsit becsiptűnk azon az éjjelen.Aztán múlt az idő ,körülbelül 3 hét, én nem vettem észre semmi változást majd egyik nap mint derült égből a villámcsapás, leültetett magával szembe és közölte: "Már nem szeretlek, megtaláltam az új lelki társam".Ez már igy is elég volt a lelki összeroppanásomhoz de mikor hozzátette hogy azzal a pasival jött össze akivel előttem is járt. Bevallom férfi létemre úgy bőgtem mint valami kisgyermek, nagyon fájt.Mikor beléptem a szobánkba már a cuccom ott állt egy kupacban.Csak álltam ott és sirtam mint egy nő. Még én balek elmentem vele tüzijátékot nézni is ezek után. Mitmondjak életem legroszabb tüzijátéka volt.Ezután telt múlt az idő, bennem folyamatosan gyúltek az indulatok. A legroszabb az volt h egy helyre is jártunk szórakozni. Rajta látszott hogy túl tette magát a dolgokon (mivel megtalálta az ój lelki társát), rajtam pedig az ellenkezője. Szerencsére nem ismertem az új lovagpot személyesen de tudtam hogy ki az. Inenn is jött az ötlet hogy megleckéztetem az újfiút.Az egyik baratom regebben mondta hogy van valami spanja akinek van egy idomitott kutyája, tehát ha harapni kell akkor harap, ha mondják neki hogy ne harapjon akkor abbahagyja.30 ezer forintomba kerűlt mire rávettem a srácot de megérte.Sikerült kinyomoznom hogy egyik pénteken a barátaival megy el inni az ex barátnőm nélkül, tudtam itt az alkalom. Telefonáltam a kutyásnak, jött, vártunk, hajnali 4kor már eléggé illuminált állapotban elindult az a szemétláda haza. Követtük távolról egy darabig, majd elengedtük a kutyát. Rendesen megcibálta a karját de nem vészes. Haza tudott szaladni, bár a későb kiderült hogy orvost kellett hivni majd az ambulancián bevrarrni a karját. Megérdemelte. Biztos bekavart már akkor amikor még együtt voltunk.
 

 

A szavazás lezárult

Eredmények

BŰNÖS : 45

ÁRTATLAN: 12

Az ITÉLET:

BŰNÖS

A bejegyzés trackback címe:

https://megbocsatas.blog.hu/api/trackback/id/tr831101103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

respecta /01 2009.05.04. 21:37:53

Azért nyomtam ártatlant, mert egy gyerek még nem képes indulatain uralkodni. Ráadásul szerelmesen. Tehát infantilis tettéről (persze Btk-s eset), infantilisként nem tehetett. Ráadásul, aki elvette a szüzességét aki még nő is volt...szegény srác.
Remélem felnőtt már!

Meklén és Tamara 2009.05.05. 09:36:28

beteg vagy,kezeltetned kellene magad!

lmntn 2009.05.11. 15:36:07

Ne haragudj, de te egy ostoba bunkó vagy. Miről tehetett az a srác? Milyen jogon ítélkezel? És ha mondjuk ma elkezdesz járni az én exbarátnőmmel, akkor én is megverhetlek? Te állat.

Vision 2009.05.13. 14:43:41

Ez a srác egy igazi címeres, balfasz lúzer. Csodálom, hogy az exe eddig bírta vele. Szánalmas vagy, nem is ember, hanem egy utolsó féreg patkány... Gőzöd nincs a nőkről...

Megbocsatasblogger 2009.05.13. 14:47:58

Rebca kommentje veletlenul kimoderalasra kerult. sajnalom. itt a komment
"Nem értem, ha Juci és Béla együt járnak és Béla félrekúr Katival, akkor Juci mér Katit akarja kinyírni, miért nem a rohadék pasiját? Ez is kb ez, a csaj hagyta ott, nem az ex tehet róla. -.-"

Vérnyúl, Döme, Dagi, Fufu, avagy a Jó, a Rossz, és 2009.05.13. 15:36:54

posztíró, örülj, hogy nem csücsülsz a sitten súlyos testi sértésre felbujtásért. ha a csajod nem akar veled többet járni, akkor békén kell hagyni, és nem zaklatni, meg megveretni az új csávóját.

remélem a saját érdekedben, hogy mihamarabb leszoksz a nők tulajdonnak tekintéséről, meg erről az alfahím hozzáállásról, mert ez a kutyáknál még elmegy, de a civilizált társadalomban büntetendő, és megvetett dolog.

egyébként ne aggódj, az első szerelem mindig nagyon szokott fájni... majd begyógyul, és találsz magadnak másik lányt.

naxx · http://alhirek.blogter.hu/ 2009.05.19. 15:26:31

Azért az egy dolog, hogy valaki "későn érő", de azért 21 évesen lehetne annyi fogalma, hogy ez bcs-nek számít. Én a srác helyében, akit a kutya megharapott, biztosan feljelentést tettem volna. Az is érdekes, hogy akinek egy ilyen idomított kutyája van, az hogyan képes egy ilyen hülyeségbe belemenni.

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.19. 15:27:02

ekkora nyomi vesztest!
Öcsém, csoda, hogy a csaj annyit kibírta veled. Ráuszítod a kutyát? Meg nem ölöd mindjárt?
Gyenge kis nyomi, itt keresel vigaszt? Tudod te is a választ. Megérdemelte? Mert ő tökös, azért?
LÚZER!

IndaMuncher 2009.06.12. 12:24:27

Valóban egy infantilis faszkalap vagy, örültél volna, hogy valaki 21 évesen lefeküdt veled te barom, remélem azóta sincs senkid. Aki pedig élvezetét leli a tűzijátékban, sikeres ember nem lehet.
süti beállítások módosítása